10.2.2010

Mariner's Compass - 119th day



This is the last round and then it's finished. It's all satin stitches now. I have an idea for a finish. Just have to find a nice round table with glass and put this piece under tabletop. I'm not rich enough to invest an antique table, so I'll browse flea markets, thrift stores and second hand stores. Keep fingers crossed! What about my organization of sewing room? Well, I see the floor now. All cardboard boxes are gone. My two new cabins are full of charts and kits and I noticed that I don't have enough folders. I have still unorganized shelves, magazines and I regret I didn't start archeological studies. My sewing room would have been a treasure field. I have already found many lost objects.

Tämä on viimeinen kierros ja sitten tämä on valmis. Laakapistoilla (gobeliinipisto) mennään. Minulla on idea miten viimeisten työn. Täytyy vain löytää mukava pyöreä pöytä, jossa on lasi ja laittaa tämä työ lasisen pöytälevyn alle. Koska en ole tarpeeksi rikas ostaakseni antiikkipöydän, täytyy kahlata läpi kirpputorien, kierrätyskeskusten ja second hand -liikkeiden. Pitäkää peukkuja!
Entäpäs ompeluhuoneeni järjestely? No, lattia näkyy jo. Kaikki pahvilaatikot ovat häipyneet. Kaksi uutta kaappiani ovat täynnä ristipistomalleja ja -pakkauksia ja huomasin että minulla ei ole tapeeksi kansioita. Minulla on edelleenkin järjestelemättömät hyllyt, lehdet ja kadun etten aloittanut arkeologian opintoja. Ompeluhuoneeni olisi ollut oikea aarrekenttä. Olen jo löytänyt paljon kadoksissa olleita esineitä.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti