14.12.2010

Michelangelo's Sistine Chapel Ceiling - Month 7 and finish of part 4



Creation of Adam
Well, I didn't quit. It's done now. I don't think how many parts I have left of this Chapel, I just go on stitch by stitch. Next part is Creation of Eve. It looks like the travelling part of my live begins again, so I can't take so large project into the aeroplane. It means Eve must wait. I'll do a smaller piece large enough to get me stitching next 2-3 months. You see the beginning of it next time. See you in Iceland.

Aatamin luominen
No, enpä jättänyt kesken. Se on nyt tehty. En ajattele kuinka monta osaa vielä on jäljellä tätä kappelia, menen eteenpäin pisto kerrallaan. Seuraava osa on Eevan luominen. Näyttää kuitenkin siltä että elämässäni alkaa taas matkustusvaihe, joten en voi ottaa näin isoa projektia mukaan lentokoneeseen. Tarkoittanee että Eeva joutuu odottamaan. Teenpä sitten hieman pienempää työtä kuitenkin kyllin suurta että siitä riittää pistelyä seuraaviksi 2-3 kuukaudeksi. Näet sen aloituksen seuraavalla kerralla. Nähdään Islannissa.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti