6.1.2010

Mariner's Compass - 84th day


Some of you might have noticed some changes here. About a month ago my "magical template" started to act strangely. It disappeared and re-appeared as it pleased. Perhaps that is what magical things do??? Most of the pictures vanished, colours changed, comments went off and so on... And now the whole thing is gone. So I had to find a new template and the result is this. I wish this will last a bit longer and comments stay on.
And what about my stitchings. I have spent most of my time with this template problem and my shoulders will need an instant massage, so I haven't stitched very much. Here is the result of last week. I have done just insides of the first row of points of star. Now I'm at the beginning of the second row of point of star.

Osa teistä on saattanut huomata hieman muutoksia täällä. Noin kuukausi sitten "magical template"-sivupohjani alkoi käyttäytyä oudosti. Se katosi ja ilmestyi jälleen, ihan miten sitä huvitti kulloinkin. Ehkäpä maagiset asiat toimivat juuri noin??? Suurin osa kuvista katosi, värit muuttuivat, kommentit katosivat ja niin edelleen... Ja nyt koko roska on kadonnut. Niinpä minun oli löydettävä uusi sivupohja ja tulos on tässä. Toivon että tämä tulee kestämään hieman pitempään ja kommentitkin toimivat.
Ja mitä tulee pistelyihin. Olen viettänyt suurimman osan ajastani tämän sivupohja-ongelman parissa ja hartiani tarvitsisivat hierontaa heti, joten en ole juurikaan pistellyt. Tässä on viime viikon tulos. Olen tehnyt vain ensimmäisen rivin tähden sakaroiden sisäpuoliset osat. Nyt olen aloittamassa toista riviä tähden sakaroita.

1 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Upeasti on tuo työ edistynyt. Olen jo pidemmän aikaa harmitellut, ettei kommentointi blogiisi onnistunu, mutta nyt sujuu :)

Lähetä kommentti