30.12.2009

Mariner's Compass - 77th day


This project has come to a point where it seems almost the same, how ever hard I'm stitching. I have been stitching cross stitches on the insides of the points of the star. There is plenty of stitching still left there. This project starts to look endless. I'm not even a half way yet. Perhaps I'll take a smaller project in-between or continue with this one. I haven't decided yet. I just got the pattern and threads for my next scheduled project. The due date of this new fixed project is not even near, so if I start it, I'll be very early with it and late with this one. What a dilemma! On the other hand, it's not a problem at all if I stick on this project.

Tämä projekti on tullut pisteeseen, missä se näyttää lähestulkoon samalta riippumatta siitä kuinka ahkerasti pistelen. Olen pistellyt ristipistoja tähden sakaroiden sisäpuolelle. Edelleenkin siellä on paljon pisteltävää. Tämä projekti alkaa näyttää loppumattomalta. En ole vielä edes puolivälissä. Saatan ehkä ottaa pienemmän projektin välityöksi tai jatkaa tätä. En ole vielä päättänyt. Sain juuri mallin ja langat seuraavaan aikataulutettuun projektiini. Tämän uuden kiinteäaikatauluisen projektin määräpäivä ei ole vielä edes lähellä, niinpä jos aloitan sen päädyn tekemään sen etuajassa ja olen sitten myöhässä tämän kanssa. Mikä pulma! Toisaalta, se ei ole pulma eikä mikään, jos pysyttelen tässä projektissa.
Sain vihdoin viimein siirrettyä lisää tavaroita kirpparilleni. Uudet jutut ovat sekaisin vanhojen joukossa. Myös ristipistotavaraa ja kirjoja.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti