13.12.2015

A pocket of an apron finished - essuntasku valmis



When I started to stitch this one - monochrome - I thought it is a piece of cake. It really wasn't. Now it's done and I'm reliefed. I learnt during this journey that I'm not a monochrome person. I love colours and stitching with one colour only is very boring.

Kun aloitin tämän pistelyn - yksivärinen - ajattelin että helppo nakki. Eipäs ollutkaan. Nyt se on kuitenkin tehty ja olen helpottunut. Opin matkan varrella että en ole yksivärinen ihminen. Rakastan värejä ja vain ja ainoastaan yhdellä värillä pistely on todella tylsää.

The pattern is from Marjorie Massey's French book Petits points & Toile de lin and it's called Coeur Rouge. I used DMC 3345 so it's more like coeur vert.

Malli on Marjorie Masseyn ranskankielisestä kirjasta Petits points & Toile de lin ja nimeltään Coeur Rouge eli punainen sydän. Käytin DMC 3345:tä, joten se on ennemminkin coeur vert eli vihreä sydän.

What next? Time will tell.

Mitä seuraavaksi? Selvinnee ajan myötä.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti