27.10.2009

Mariner's Compass - 35th day


It was about a time. Last week was a dream come true -week. I had all the time I needed and I had everything done what I planed and some extra, too. So, there is only the last half circle left, before other stitches over the whole circle. I like this project much, but it has to be moved aside for a while. There is a minor work which have fixed deadline waiting and I have to do it in-between this project. Next time you'll see the beginning of a new project. Perhaps tomorrow...

Olipa jo aikakin. Viime viikko oli unelmien täyttymys. Minulla oli kerrankin tarpeeksi aikaa ja sain tehtyä kaikki mitä suunnittelinkin tekeväni ja hieman ylimääräistäkin. Niinpä jäljellä on enää viimeinen puoliympyrä, ennenkuin aloitan muut pistot koko ympyrän pistojen päälle. Pidän tästä projektista paljon, mutta joudun siirtämään sen syrjään hetkeksi. Eräs välityö, jolla on kiinteä määräaika odottaa ja se on tehtävä tämän projektin välissä. Seuraavalla kerralla näetkin uuden projektin alun. Ehkä jo huomena...

0 kommenttia:

Lähetä kommentti