16.11.2017

Mother's Advice - Finished!

When I earlier wrote this has nothing to do with my life. It wasn't exactly true. When I was young my mom really said the first sentence, but didn't mention anything about horses.
And I have lived as my mother adviced - done anything I like. It's very liberating, of course I have tried to avoid hurting others.
Never know what I'll stitch next or what happens next.

Kun aikaisemmin kirjoitin että tällä ei ole mitään tekemistä elämäni kanssa, Se ei ollut ihan totta. Kun olin nuori äitini todella sanoi ensimmäisen lauseen, mutta ei maininnut mitään hevosista.
Ja olen elänyt kuten äiti neuvoi - tehnyt mistä pidän. Se on hyvin vapauttavaa, tietenkin olen yrittänyt olla satuttamatta muita.
Koskaan ei voi tietää mitä pistelen seuraavaksi tai mitä tapahtuu seuraavaksi.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti